« پسر آفتاب »

اخبار و انتقادات شهرستان کنارک

« پسر آفتاب »

اخبار و انتقادات شهرستان کنارک

باعرض سلام و احترام خدمت بازدید کنندگان عزیز

هدف این وبلاگ نویس از ایجاد این وبلاگ ارائه انتقادات ،اخبار وناگفته های احالی شهرستانش میباشد.

آخرین مطالب

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در شهرستان کنارک

دکتر سید مصطفی سعیدی نیا” رئیس بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار طلوع کنارک با اشاره به آغاز رزمایش ولایت ۹۴ از اول بهمن ماه اظهار داشت: بیمارستان صحرایی نبی اکرم(ص) در شهرستان کنارک برپا شده است.

وی با بیان اینکه سامانه نیروی دریایی ارتش ۷۰ درصد خدمات درمانی را ارائه می نماید، افزود: این بیمارستان صحرایی در بخش های مختلف درمانی از جمله زنان و زایمان، داخلی،اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و تهیه دارو بصورت رایگان به مردم مناطق محروم شهرستان کنارک خدمات رسانی می کند.

رئیس بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش واقع در بندر کنارک، گفت: این بیمارستان در طول مدت رزمایش ولایت ۹۴ در دو نوبت صبح و عصر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر مشغول ارایه خدمت می باشد.

دکتر سعیدی نیا ادامه داد: این بیمارستان صحرایی در بخش های مختلف به مردم مرزنشین جنوب استان سیستان و بلوچستان و همچنین نیروهای ارتش که هم اکنون در حال برگزاری رزمایش بزرگ ولایت ۹۴ هستند، خدمات مختلفی را ارایه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در این منطقه می تواند منشا خدمات گوناگونی در بخش بهداشت و درمان و توسعه سلامت در بین مرزنشینان باشد.

نظرات  (۱)

ممنون سایتتون عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی