« پسر آفتاب »

اخبار و انتقادات شهرستان کنارک

« پسر آفتاب »

اخبار و انتقادات شهرستان کنارک

باعرض سلام و احترام خدمت بازدید کنندگان عزیز

هدف این وبلاگ نویس از ایجاد این وبلاگ ارائه انتقادات ،اخبار وناگفته های احالی شهرستانش میباشد.

آخرین مطالب

به گزارش طلوع کنارک، تکلیف تایید و رد صلاحیت شدن کاندیداهای مجلس دهم امروز مشخص شده و در فاصله ۴۲ روز به برگزاری انتخابات مجلس در هفتم اسفندماه امسال یکی از مراحل مهم اجرایی انتخابات امروز به سرانجام رسید و شورای نگهبان در خصوص بیش از دوازده هزار نفری که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند اعلام نظر کرده است.

رقابت داغ کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شهرستانهای چابهار، کنارک،نیکشهر و قصرقند/19 نفر تایید صلاحیت شدند

رقابت داغ کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شهرستانهای چابهار، کنارک،نیکشهر و قصرقند/۱۹ نفر تایید صلاحیت شدند

اسامی کاندیداهای تایید و یا رد صلاحیت شده به تدریح در حال انتشار است و فرصت ۲۰ روزه شورای نگهبان از امروز ۲۷ دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.

طبق تبصره ۳ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که نظر هیأت مرکزی نظارت مبنی بر رد صلاحیت داوطلبانی باشد که صلاحیت آنان مورد تایید هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه قرار گرفته است، داوطلبان می توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان تسلیم نمایند.

شورای نگهبان ۲۰ روز پس از اظهارنظر هیأت مرکزی نظارت نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور اعلام می‌کند. این فرصت ۲۰ روزه از امروز (۲۷ دی ماه) آغاز و ۱۶ بهمن ماه پایان می‌یابد.

بر پایه این گزارش در حالیکه خبرهای ضد و نقیضی از اعلام اسامی تایید و یا رد صلاحیت ها از گوشه و کنار شنیده میشود،اما خبرها حاکی از آن است که از مجموع ۴۷ نفر از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای چابهار، کنارک، بخش مرکزی نیکشهر و قصرقند تا کنون ۱۹ نفر تایید صلاحیت شده اند.

در مرحله نخست صلاحیت ۴۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مجموع ۴۹ نفر نام نویسی شده در حوزه انتخابیه چابهار توسط مراجع چهارگانه و انجام تحقیقات محلی هیات های اجرایی تایید شد و تنها ۲ نفر به دلیل برخی مشکلات شناسنامه ای رد صلاحیت شدند.

گفتنی است: از مجموع ۴۹ نفر، ۱۹ نفر یعنی ۳۸٫۷۷% تایید صلاحیت، ۹ نفر یعنی ۱۸٫۳۶% رد صلاحیت و ۲۱ نفر یعنی ۴۲٫۸۵% عدم احراز صلاحیت شده اند.

لازم به ذکر است: حوزه انتخابیه چابهار با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شهرستانهای چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر تشکیل شده است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

  • ابد انصاری

شوراِ

وکیل

کاندید

کنارک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی